Peter Simon Rôzne

Rožňavčanky, pripravené na leto? 3 tipy od profi trénera Borisa pre sexi bruško!

Letná sezóna sa blíži a kilá navyše už neschováme pod svetre a kabáty. Ako zatočiť s faldíkmi a ukázať sa na pláži v plnej paráde, sme sa pýtali ostrieľaného osobného trénera z nášho mesta.

Ilustračný obrázok k článku Rožňavčanky, pripravené na leto? 3 tipy od profi trénera Borisa pre sexi bruško!
Zdroj: Dnes24.sk

Rožňavčan Boris Milko pracuje ako osobný tréner v našom meste. Skúsený športovec sa tejto profesii venuje už niekoľko rokov. Boris tvrdí, že treba myslieť predovšetkým na vlastné zdravie. Ukázať sexi bruško na pláži je už len príjemným dôsledkom.

„Každý by si mal uvedomiť, že pohyb je pre človeka dôležitý, pretože ním podporuje svoj imunitný systém, srdce, metabolizmus. Kosti sú hutnejšie a pružnejšie, cvičením sa zabraňuje ochabovaniu svalstva a podobne,“ zdôrazňuje Milko.

Na to, ako sa dostať do formy a nemusieť v horúcich mesiacoch zmäknuté bruško skrývať, má tréner jednoduchý recept. V prvom rade treba podľa jeho slov chcieť, pomôcť ale môže aj niekoľko praktických rád.

1. Trpezlivosť

Milko potvrdzuje, že práve v tomto čase sa fitness centrá zapĺňajú najviac. Navštevujú ich totiž aj previnilci, ktorí by chceli poctivo pestované kilečká do leta schudnúť mávnutím prútika. Hoci nikdy nie je neskoro, začať cvičiť je predsa len najlepšie v predstihu. „Cvičiť treba stále, nie len na začiatku leta. Svoju váhu treba sledovať počas celého roka a nečakajte výsledky hneď na začiatku, výkonnostný rast neprebieha rovnomerne ale v skokoch. Pokiaľ ste roky cvičenie zanedbávali, z jedného dňa na druhý sa z vás asi vrcholový športovec určite nestane,“ prezrádza odborník.

2.Trénujte pravidelne a systematicky

„Tréningová práca by mala na seba naväzovať. Nemali by ste trénovať príliš často ani príliš málo, ale v stave superkompenzácie, kedy po predchádzajúcom tréningu po určitom čase dochádza k úplnej obnove energetických centier. Touto metódou dosiahnete určite efektívnejší rast športovej výkonnosti,“ dodal tréner Boris Milko.

3. Trénujte celé telo, nie len brucho

Nie je cvičenie, ako cvičenie. Ani po hodinách strávených vo fintess centre sa nemusí dostaviť požadovaný výsledok, pokiaľ to, čo robíte, nerobíte správne. „Neverte mýtu o obmedzení straty telesného tuku na jednom mieste na tele. Často sa stretávam s požiadavkou schudnúť len na bruchu. Strata tuku sa dá dosiahnuť iba na celom tele a to tak, že sa spáli viac kalórií, ako sa príjme. Keď sa v cvičení zameriate len na brucho, vybudujete silné brušné svaly, nespálite však pri tom toľko kalórií, aby ste chudli a vaše brušné svaly zostanú skryté pod vrstvou podkožného tuku. Trénujte telo komplexne, prinesie vám to zdravšie a pevnejšie celé telo a väčší energetický výdaj,“ radí Boris Milko.

Na záver však dodáva, že dôležité je dlhodobé dodržiavanie zdravých stravovacích návykov. Okrem toho že sa hýbete, teda treba mať na mysli aj to, čo a najmä koľkokrát za deň vložíte do žalúdka. „Ľudia sa často v snahe nárazovo schudnúť a vyrysovať pred letom uchýlia k "zázračným diétam“ ktoré im za pár dní sľubujú zbaviť sa hromady kilogramov. Zabúda sa však na základy zdravého komplexného stravovania,“ vysvetľuje tréner.

Foto: ilustračné

Zdroj: Dnes24.sk

Rýchle správy

Najčítanejšie