Správy

L Racing na Rally Prešov s tromi posádkami: Ako sa darilo jazdcom z tímu spod hradu Krásna Hôrka?

Automobilový tím L Racing poslal na nedávnu Rally Prešov hneď tri posádky so zaujímavými autami.

Ilustračný obrázok k článku L Racing na Rally Prešov s tromi posádkami: Ako sa darilo jazdcom z tímu spod hradu Krásna Hôrka?
Zdroj: L Racing

Rally Prešov patrí k tradičným súťažiam v bašte tejto disciplíny – na východnom Slovensku. Slávnostný štart na námestí síce nevystriedali pôvodne plánované dve mestské skúšky, no sobota bola intenzívna. Napokon, na krátkych súťažiach šprintového charakteru nie je priestor na chyby, ani na silené opravy.

Marek Špavelko posadil na miesto spolujazdkyne skúsenú Zuzanu Lieskovcovú. Na Volkswagene Polo Proto WRC skončili súťaž na 11. mieste celkovo a 1. v triede 11. V rovnakej triede ihneď za ním skončilo jediné ďalšie a identické súťažné vozidlo VW Polo Proto WRC, ktoré sedlal Miloslav Majerčák s Emilom Horniačkom. Celkovo im patrilo 16. miesto. O stupienok vyššie v abs. poradí sa umiestnil Maroš Kysucký s novým spolujazdcom Petrom Krišandom na Mitsubishi Lancer EVO IV.

„Druhá polovica prešovských tratí mi veľmi nevyhovuje, pretože sú príliš rýchle a ja preferujem technické úseky. Auto šlo bez problémov, zažili sme len jednu jazdeckú krízu. Všetky tri autá sme pripravili tak, že úspešne došli do cieľa. Pre mňa to bola zároveň prvá súťaž po zranení. Uvidíme ešte, kde budeme súťažiť do konca roka,“ povedal Marek Špavelko.

„Konečne vo svojom aute! Boli to rýchle trate a v horúcom počasí. Vďaka Emilovi za spoločnosť a Marekovi s chlapcami za prípravu auta,“ doplnil Miloslav Majerčák.

„Na Tatrách sa nám rozsypala prevodovka, no nepodarilo sa nám ju vyskladať do prešovskej súťaže, takže sme tesne pred štartom namontovali sériovú. Tá pochopiteľne v pretekárskom aute nefunguje. Na druhej strane som sa chcel zohrať s Peťom Krišandom – mojím novým spolujazdcom, čo sa myslím aj podarilo. Trate poznám dôverne, v rôznych obmenách a smeroch,“ zhodnotil Maroš Kysucký.

„Rally Prešov konečne nebola len testom pre nové stroje VW Polo Proto WRC, ale úspešne súťaž dokončili. Maroš sa na Mitsubishi trochu vytrápil kvôli nevhodnému typu prevodovky, no každá skúsenosť je napokon dobrá. Náš kopcový špecialista Věroslav teraz pre zmenu smeroval na slávnu Bohemku, po ktorej jeho aj nás čaká veľký Dobšinský kopec. Ďakujem touto cestou našim partnerom za možnosť štartovať na zaujímavých podujatiach,“ uviedol šéf tímu, Ján Lipták.

Foto: ilustračné

Zdroj: L Racing

Zdroj: Dnes24.sk

Rýchle správy

Najčítanejšie